Sprzęt do sprzątania biur

artykuly-higieniczne-akcesoriawbiurze-plFirmy dbające o przyjemną atmosferę w biurze dążą do zachowania ładu i harmonii, co w praktyce oznacza posprzątane i czyste pomieszczenia wolne od niepotrzebnych składów papierów, kurzu i brzydkiego zapachu. Jako zaopatrzeniowiec swojej firmy doskonale wiem, że akcesoria biurowe to nie tylko artykuły przeznaczone stricte do pisania, archiwizowania i drukowania, ale i chemia gospodarcza oraz artykuły higieniczne. Przecież w biurze nie może zabraknąć wyposażenia toalet i niektórych kosmetyków! Pewnie wielu pracowników biurowych nie przywiązuje do takich drobiazgów uwagi. Niestety, ktoś musi zauważać potrzebę posiadania akcesoriów do sprzątania, aby innym było czysto i pachnąco w biurze.

Sprzęt do sprzątania
rękawiczki-akcesoriawbiurze-plPodłogi biurowe – czy to wyłożone zwykłą wykładziną dywanową – czy tradycyjnym parkietem powinny być regularnie odkurzane i myte. W tym celu potrzebujemy sprzęt AGD i ręczne akcesoria do sprzątania, np. zbieraki podłogowe, szczotki do szorowania podłóg, pady czyszczące i inne artykuły do wycierania kurzu. W elementarnym wyposażeniu biur nie może zabraknąć także: worków na śmieci, ścierek na kusz, mopów i rękawiczek. Biura to miejsca, w których powstaje dużo odpadów papierowych. Po pewnym czasie trzeba pozbyć się zawartości niszczarki. Zawsze możemy zainwestować w kosze na papier i inne pojemniki na śmieci. Szeroki wybór sprzętu do sprzątania biur oferuje firma Aro – i to w bardzo dobrej cenie.

Środki czystości
wkłady-do-mopa-akcesoriawbiurze-plW każdym biurze znajdzie się miejsce do przygotowywania posiłków. Potrzebujemy do kuchni płynu do mycia naczyń i innych środków czystości, takich jak: Uniwersalny płyn do czyszczenia Fine Dreaming i mleczko do czyszczenia Aro. Organizując zaopatrzenie biura nie zapomnijmy o środkach czystości do toalet, tj. płyny do WC Pine Fresh i kostki do WC Domestos. W przestrzeni biurowej powinno znaleźć się miejsce dla mydła i tego typu kosmetyków. Nie zapomnijmy o produktach higienicznych, takich jak: ręczniczki kuchenne, papier toaletowy, chusteczki i serwetki.

Wydawać by się mogło, że wyliczanie kolejnych artykułów chemicznych do biur to niekończąca się opowieść, może i trochę banalna 🙂 Z doświadczenia wiem, że wiele osób o tego rodzaju wyposażeniu biur nie pamięta podczas organizacji budżetu. Na szczęście, powstaje coraz więcej firm sprzątających, które oferują różne usługi, także zakup chemii gospodarczej.

Facebooktwittergoogle_pluspinterest

Post Author: Grzegorz Kozłowski

Grzegorz Kozłowski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *