Szafy obrotowe do archiwizacji

szafy-akcesoriawbiurze-plProblem archiwizacji dokumentów nie dotyczy tylko wielkich korporacji, w których codziennie dochodzi do podpisania wielu arkuszy papieru, to sprawa istotna w każdym biurze, niezależnie od jego wielkości. Dokładne przechowywanie dokumentów to elementarne ogniwo każdej firmy. „Porządek w papierach” zapewniają niektóre artykuły biurowe, tj. teczki, segregatory, skoroszyty i skorowidze. Wraz z rozwojem firmy takie akcesoria zostają zapełnione a dokumentów do archiwizacji jest coraz więcej i więcej. Początkowo umieszczamy je w zwykłych pudłach, by utwierdzić się w przekonaniu, że taka archiwizacja za wygodna nie jest. Po pewnym czasie przekonujemy się do regałów, ale i one po latach zostają zapełnione przez tysiące segregatorów i teczek. Wydawać by się mogło, że jedynym ratunkiem dla stosu kolejnych dokumentów będzie duża szafa obrotowa w biurze.

Obrotowa archiwizacja
szafy-obrotowe-akcesoriawbiurze-plSzafy obrotowe to wygodne rozwiązania dla wielu korporacji ze względu na ich niewielką powierzchnię w porównaniu do przestrzeni biurowej. O wiele więcej miejsc zajmują wypełnione regały i pudła, które poustawiamy na podłodze. Ponadto przypadkowe półki i szafki nieprzeznaczone do archiwizacji stają się przyczyną marnowania czasu przeznaczonego na poszukiwania dokumentów w grubych segregatorach i teczkach. Szafy obrotowe najlepiej sprawdzają się w długich korytarzach biurowców, w których możemy wykorzystać wnęki.

szafy-akcesoriawbiurze-plOdpowiedni system szaf w firmie pozwala na wygodny wgląd do całej zawartości w ciągu kilku minut. Szafy obrotowe dostępne są w formie modułowej, co oznacza możliwość rozbudowy dodatkowych półek i regałów. W wielu meblach biurowych tego rodzaju znajdziemy półki o regulowanej wysokości, przegrody dzielące półki i zapobiegające przewracaniu się dokumentów oraz stelaże na podwieszane akta. Meble obrotowe do biura najlepiej montować we wnękach, przy ścianach lub za pomocą ścianki działowej.

Szafy obrotowe to bezpieczne rozwiązanie dla wielu firm. Ograniczony dostęp do takich mebli biurowych dzięki zamkom centralnym, pozwala czuć się pewniej, w końcu wgląd do arkuszy mają tylko osoby upoważnione. Tymczasem tradycyjne regały i pudełka są narażone na ciekawskie oko – nie zawsze – pożądanych osób.

Facebooktwittergoogle_pluspinterest

Post Author: Grzegorz Kozłowski

Grzegorz Kozłowski

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *